Nu...nästan


Om sisådär 6 timmar är det avfärd hemifrån. Hälften av resenärerna har lite packat, hälften lite mindre än det. Nåja, inget livsviktigt som behövs med. Och ändå brukar man ha för mycket.

Jag fega ut, och bokade en väska åt mig. De andra kör handbagage.. men jag menar. Jag e kvinna. Ursäktar jag mig med. 18 dagar med handbagage skulle vara lite väl. Så jag betalar 20€/väg för min stora väska. Som jag lånade av mamma. Och den var jag o checkade in ikväll redan. Skönt att bo nära flygfältet.

Så..boarding 7:30. Taxi beställd till 6:30.

Galet nervöst. Hur är det att köra i andra länder? Vägavgifter räknar vi med. Och reflexväst är visst ett måste att ha i bilen. Och en massa andra regler.

Först kör vi alltså München - Innsbruck. Håll tummarna!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar